הכירו את השיטה ששיפרה למיליוני אנשים בעולם את אורח החיים! – Breeze Content

הכירו את השיטה ששיפרה למיליוני אנשים בעולם את אורח החיים!

פעם היה נהוג לעשן מלא סגריות, ולהישרף מלא בשמש,

כן כן, וגם היה נהוג לאכול מלא מטוגן, ולשתות מלא מלא מלא משקאות ממותקים,
ובעיקר לא היה נהוג לחשוב בכלל על הגוף שלנו ועל ההשלכות הפזיות והנפשיות של גוף לא בריא.
שמירה על כושר גופני הייתה שייכת רק לספורטאים אמתיים.

אבל הי, אנחנו כבר לא ב.. "פעם", אנחנו ב – 2021!

והיום, כבר לא צריך להיות המשוגעת שרצה בגשם או הרוחניק שחי מאכילת ספירולינה ומסדנאות ויפסנה
בשביל להבין שניהול אורך חיים בריא – זאת אחריות בסיסית בדיוק כמו כל אחריות אחרת שיש לנו בחיים.

במילים אחרות, היום, להזניח את הגוף זה כבר ממש לא דבר מגניב. להיפך.

אבל, תנו לי לנחש, גם אתם נסיתם כבר יותר מפעם אחת להכניס את עצמכם למסגרת ספורטיבית כלשהי ומשום מה לא הצלחתם להתמיד. אני צודק?

אז קודם כל אל תרגישו נחותים כי אתם ממש לא לבד.
מסתבר שרוב האנשים מכירים את חוסר ההתמדה הזה ומעידים על אותם השלבים בדיוק:

1. החלטה – לקיחת החלטה להתחיל בספורט כלשהו;
2. הגזמה – התלהבות ראשונית גבוהה במיוחד;
3. קניות – רכישת ציוד יקר המותאם לאותו הספורט;
4. הצלחה – התמדה של בין חודש לשלושה חודשים;
5. חזרה לשגרה – דעיכה חדה בפעילות הגופנית המלווה בתירוצים שונים, עד להפסקה מלאה וחזרה לאורך החיים הישן.

מכאן, מדי פעם כל מה שהם עושים זה למלמל לעצמם ולסביבה הקרובה משפטים כמו ״אני חייב לחזור לעשות ספורט..״

חוסר ההתמדה הזה גורם לנו להרגיש מאוד רע עם עצמנו, אנחנו מרגישים לוזרים ואנחנו בעיקר מבינים שהמטרה שרצינו להשיג מתרחקת מאתנו, וזאת יכולה להיות כל מטרה, בין אם זה לרדת במשקל מסיבה אסתטית או רפואית, בין אם זה כי נמאס לך התנשף עם כל מאמץ קטן או פשוט כי הבנת שספורט משפר באופן משמעותי את מצב הרוח ובא לך להתחיל את היום עם חיוך… או לפחות לסיים אותו ככה.

לפעמים הדחף להיכנס לכושר גופני מגיע גם מרצון להראות טוב יותר או להכיר בן זוג חדש ולפעמים הוא מתלווה לשינוי אחר שקורה בחיים, שינוי בעבודה למשל…

אבל הרבה פעמים אנחנו פשוט מבינים שהגיל כבר מתחיל לעשות את שלו ואם אנחנו לא נתחיל לדאוג לגוף שלנו נאלץ להתמודד עם דאגות אמתיות. וזה נכון, יש שלב בחיים שהזנחה של הגוף הופכת להיות סכנה אמיתית.

אבל לרובנו קשה לרוץ קילומטרים ארוכים לפני העבודה או ללכת לחדר כושר מספר פעמים בשבוע – זה מאבק לא מהנה ולא פשוט, וכדי להתמיד לאורך זמן נדרשים הרבה מאמץ, הרבה זיעה, והרבה מאוד כוח רצון.



אבל יש גם חדשות טובות

מסתבר שכבר מיליוני אנשים בכל עולם וגם בישראל מצליחים להיכנס לכושר גופני, לחטב את הגוף ולעשות שינוי משמעותי באורח החיים שלהם.

הם עושים את זה בעזרת שיטה ייחודית ללימוד שחיית חתירה למבוגרים שפותחה בארה"ב לפני 30 שנה, השיטה פועלת בכל העולם ובעזרתה לא רק שתצליחו להתמיד בשמירה על הכושר הגופני ועל אורך החיים הבריא, אתם גם תהנו מזה. ומאוד!

כשנהנים – מתמידים!

נכון, לרובינו יש הרגלים רעים כמו עודף משקל, אכילת יתר, עישון, שתייה, דחיינות ועוד וכולנו נורא רוצים להיפטר מהם.

אבל כדי להצליח לעשות שינוי בהרגלים, רוב האנשים מנסים פעילויות לא מהנות הדורשות מהם מאמץ גדול כדי להגיע לתוצאה הנחשקת. הבעיה עם פעילויות כאלה שהן מרשם לכישלון כי אנחנו בעצם מכריחים את עצמנו לעשות משהו שאנחנו לא נהנים לעשות.

במקום ליהנות מהפעולה ולחכות לה אנחנו נאלצים 'לתרגל משמעת', ככה שברוב המקרים, אנחנו מצליחים לזמן קצר ואז אנחנו מרימים ידיים.

אז מה עושים? שוחים!

מסתבר ששחייה היא לא רק אחת הפעולות הבריאות ביותר לגוף ולנפש, היא גם אחת מבין פעולות הספורט המהנות ביותר שקיימות.
תחושת המים המרעננת על הגוף, הניתוק מהסביבה אל השקט, פכפוך המים המרגיע, הניקיון והפשטות כשכל מה שצריך זה רק בגד ים, לא מזיעים, לא חולקים משקולות ולא נמרחים על כסאות לחים מזיעה של אחרים..

שחייה יותר מזכירה לנו חווית ילדות כיפית מאשר פעילות גופנית וכשגם מבינים את הטכניקה של שחייה נכונה מגלים עולם שלם. מחכים להיכנס למים ולא רוצים לצאת.

הכירו את Total Immersion בית הספר ללימודי שחייה הגדול בעולם!

שיטת ה- Total Immersion או בכינוי שלה – TI  היא השיטה המובילה בעולם ובעזרתה מיליוני אנשים ברחבי הגלובוס לומדים לשחות חתירה למרחקים ארוכים וללא מאמץ – תוך 10 שיעורים בלבד! בהתחייבות!

כן, עם שיטת TI – תוך עשרה מפגשים בלבד כל אחד יכול ללמוד לשחות חתירה ולאמץ אורח חיים בריא, לשפר את הכושר  הגופני, להיפטר מקילוגרמים מיותרים, לפתור את בעיות הגב ועוד, ועוד, ועוד, ועוד…

הממציאים של שיטת  ה TI  הפכו את שחיית החתירה למהנה ואפקטיבית אפילו יותר.
"שחיית חתירה הוא ספורט ייחודי שמתאים במיוחד למי שרוצה לקום מהכורסא ולהתחיל לאמץ אורח חיים בריא תוך כדי הנאה מהפעילות. השחייה גם נחשבת לאחת מפעולות הספורט הבריאות והבטוחות ביותר.
משקל הגוף במים הוא עשירית ממשקלו על הקרקע מה שמוריד עומס מהמפרקים ומונע פציעות.

מסביר לנו, גדי כץ האיש שהביא את שיטת TI לישראל לפני 15 שנה מארצות הברית. גדי למד את השיטה ישירות ממי שפיתח אותה, מאמן השחייה האולימפי טרי לוכלין, וגדי מנהל כיום את בית הספר לשחייה הגדול בישראל, עם 70 בריכות לימוד בכל הארץ (כולן מקורות ומחוממות) ויותר מ – 100 מדריכים.

עם שיטת TI לומדים לשחות חתירה בקלות ללא מאמץ

"בשחייה הרבה מאוד קבוצות שרירים עובדות במקביל וזה מסייע לשרפת שומנים יותר בקלות, שחייה מתאימה לכל גיל ויש לה יתרון נוסף – במים לא מזיעים…״  מוסיף גדי

"מסתבר שגם אם למדנו שחייה בעבר, למדנו לשחות בשיטה שאינה מתאימה לשחייה למרחקים ארוכים ורוב האנשים לא מסוגלים לשחות יותר מבריכה או שתיים של חתירה מבלי שייגמר להם האוויר.

שחייה היא ספורט של טכניקה וכשלא שוחים נכון היא מעייפת, אבל כשלומדים את הטכניקה, השחייה הופכת לתענוג.

עם שחייה נכונה התוצאות מגיעות– נפטרים בקלות מקילוגרמים מיותרים והגוף מתחטב במהירות (ביננו, אין כמו גוף של שחיינים ושחייניות) מהר מאוד נראים יותר טוב ומרגישים יותר טוב. הופכים לחיוניים יותר ולמלאי אנרגיה.

והכי חשוב, לעומת פעילויות ספורט וכושר אחרות, אצל רוב מי שמתחיל לשחות השחייה הופכת להרגל של שנים ומייצרת שינוי של ממש באורח החיים. ההנאה מובטחת. בין אם תבחרו לשחות בבריכה או בים. והנאה היא המפתח להתמדה."
מדגיש כץ.

"תוך  10 שעות תקבלו מתנה לחיים. בהתחייבות."

"בכל שנה למעלה  מ 12,000 תלמידים בישראל מגלים את הסוד של שיטת ה TI לשחיית חתירה למרחקים ארוכים, בקלות וללא מאמץ.

מגיעים אלינו לקוחות בכל הרמות שרוצים לשפר את הטכניקה אבל אחוז גבוה מאוד מהתלמידים והתלמידות שלנו בכלל לא יודעים לשחות חתירה ולאחר קורס ייחודי וקצר במיוחד של 10 שיעורים בלבד הם שולטים בטכניקה ומרגישים שנולדו במים.

זאת גם הסיבה שאנחנו היחידים שיכולים להתחייב שלאחר 10 מפגשים כל התלמידים שלנו יודעים לשחות חתירה נכונה. השיטה הזאת עובדת כבר 30 שנה בכל העולם.

"הקורס שלנו קצר ויעיל כשתנאי הכניסה היחיד הוא היכולת לשחות בריכה אחת בכוחות עצמך, התלמידים יוצאים מהקורס עם סט כלים שמאפשר להם כבר במפגש הראשון להרגיש יותר טוב בכל המובנים ולאחר מכן ליהנות בכל זמן, מכל בריכה או ים. "

אבל זה הרבה יותר מזה. זה כלי לשינוי בחיים. מה שקורה לאנשים אחרי הקורס הוא לא פחות ממהפך, שינוי דרמטי באורח החיים שבא מבפנים ולכן גם מצליח.
מי שמבין את החשיבות שבשמירה על הגוף ומבין שהדר היחידה להתמיד היא הנאה, חייב להעניק לעצמו את המתנה הזאת".

"לא רק  שיטה לשחייה נכונה, שיטה לשיפור משמעותי של אורח החיים"

"שחייה בשיטת TI היא לא פחות מכלי יעיל לשינוי תודעתי" מסכם כץ,
"זה פשוט משנה חיים, המון מתאמנים שלנו ממש עוברים מהפך. פוליטיקאים, שחקנים, סלבס והרבה אנשי עסקים למדו ולומדים אצלנו ומספרים לי בהתלהבות על המחמאות שהם מקבלים ועל תוצאות השינוי – פתאום באמצע החיים, עם הרגל חדש ומהנה ובלי כל מאמץ הם ממש ממציאים את עצמם מחדש.

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים להתחיל ליהנות מגוף בריא וחטוב ומשיפור משמעותי של אורח החיים ומצב הרוח, אל תחכו. קפצו למים.

אתם יכולים לעשות את הצעד הראשון כבר עכשיו, כל מה שצריך לעשות זה להשאיר שם ומספר טלפון ואחד הנציגים של TI  ישראל יחזור אליכם עם פרטים נוספים ללא כל התחייבות.